10 czynników, które dają Ci motywację do działania w pracy

Co nas motywuje do pracy? Jak odzyskać motywację do realizacji obowiązków, które dotąd przynosiły nam wiele satysfakcji? Odniesienie się do tych pytań zależy od posiadanego przez każdego pracownika indywidualnego profilu motywacji.

Co motywuje Cię do pracy?

Wśród czynników dających motywację do działania najczęściej wymienia się:

  1. Uzyskiwanie satysfakcjonujących zarobków.
  2. Stabilność zatrudnienia.
  3. Atmosfera w miejscu pracy oparta na wzajemnym wsparciu i zrozumieniu.
  4. Przeświadczenie, że wykonywana praca jest ważna dla innych ludzi.
  5. Etyczne współzawodnictwo z pozostałymi członkami zespołu.
  6. Możliwość wzajemnego dzielenia się wiedzą i doświadczeniem.
  7. Systematyczne otrzymywanie informacji zwrotnej odnośnie jakości swojej pracy.
  8. Elastyczny czas pracy.
  9. Dobre relacje z przełożonym.

 

Zarejestrowanie firmy w BDO
Rejestracja firmy w BDO jest procesem, który może być trudny i czasochłonny. Aby ułatwić Ci ten...

Zostaw swój komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *